notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

senare

Kategori: Från förr

Nu e mitt godis nästan slut o dessutom käkade ja massa chips som mamma hade köpt så mår så jäla illa nu =/ .. men va ju tvungen de bara låg där o ja e trött såå .. aa^^ haha

Jag fryser, är trött och mår illa .. kanske sover snart iallafall så jag orkar med en dag till ^^ haha. Imorrn ska jag åka o köpa ngt till mamma eftersom hon fyller år på måndag har ju inte mkt pengar men ngt litet ska de bli haha ja o Rikard ska dela på de dessutom^^ haha o så har ja ju min fina teckning som hon ska få ^^ =P ,, På söndag kommer Helene & Mathias och Malin & kanske Simon hit, kanske de kommer fler - inte vet jag^^ haha för att fira mamma =) det kanske blir trevligt, a om de bara e syskonen med respektive så blir det bra annars vettefan asså ^^ haha :P

Sen e det vecka igen då händer de massa, prov, plugga, redovisning, inlämning, hultsfredsbiljettsläpp, födelsedagar, Järna sen är veckan slut o det blir sportlov och då ska jag arbeta *gäsp*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: