notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Onsdagen

Kategori: Från förr

Idag vakande jag liiite senare än planerat eller a jag gick upp senare iallafall =/ så hade brottom om man säger så ... hehe,, jag glömde mina nycklar i den svarta jackan: tog den röda idag ,, första lektionen var Franska: Agnes var itne där så det vart privatlektion idag =P haha ,, senså var det Matte då satt Sofe och jag längst bak o ja vi kom ju lika långt =P haha båda skrev 4113 på pappret ^^ senså fick jag veta att våra familjer var skrämmande lika till viss del Hihi,, Seen var det engelska trodde att Mr. Nilsson skulle skälla på mig för att jag itne hade med mig materialet som  krävdes men det gjorde han inte :) vilken trevlig överraskning ^^ haha ,, senså va de lunch .. efter det svenska - imorrn ska man vara klar med sin argumenterande text, ja har typ int börjat =S men aa .. Idag på lektionen satt jag, Sofie o Chris o försökte komma på ngt Sofie kunde skriva om, helt plötsligt kom jag in på min språkresa o snackade på om den ett tag ^^ haha efter det förtsatte vi tänka på vad Sofie skulle skriva om : vi kom fram till pendeltågen ^^ haha  .. Själv skriver jag då om Skoluniformer ^^ haha, har väl ingen egentlig åsikt om det men det går iaf ^^, Sista lektionen var företags ekonomi, vi förtsatte me "organisation och ledarskap" o så fick vi veta vad vi fick för betyg på Fek A : jag fick VG ... Nöjd? nja..
När Karin (Fek-läraren) hade betygssnacket me mig, frågade hon om jag var ledsen ... Jag svarade nej men tänkte sen ... är jag ledsen .. jag tror inte det, inte ledsen mer ,, bara nere ..
På bussen från skolan hittade jag en Emy =D ,, vi snackade på som vanligt - Skärmis är snart adopterad, papprena blir klara i slutet av veckan o då lämnar han Skärmarbrink ^^ hahaa
Sen åkte jag o hämtade lillebror på dagis o mötte upp pappa utanför: vi fick sjuss hem av farfar o Viola :) Viktor följde med dom upp o jag o pappa gick hem till "lilla huset" (som Viktor kallar det) där ´var Anna och Isabella klara med maten =) jag åt asmkt, o sen tog Anna fram de polska godiset som Isabella hade haft med sig hit, Faan va mycke jag år asså =P haha mår fett illa !! jag åkte hem till mamma sen eftersom jag kommer behöva mina nycklar sen imorrn ^^ haha ska till pappa på middag på fredag :) trevligt trevligt ^^ haha massa god mat och mer gott godis - JA TACK ! =p ,, fan jag låter som värst fettot som bara snackar om mat hela tiden =/ men så kanske det är ?? 

I helgen ska jag jobba .. Behöver pengarna soo ... nice ! I guess ..   

Ska typ sova snart, huvet gör ooont ... =/
 

<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här: