notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Onsdag

Kategori: Från förr

Idag är det ju som sagt alla hjärtans dag och jag mår bra =P haha

Imorse gick jag upp kl 06:25 och skulle gå till bussen 06:59 så det var liiite panik men jag hann =P haha
skippade frukosten o var utsvulten till lunchen ^^ ,, men jaja först hade jag franska sen åkte jag Camilla Agnes och Chris till Kungliga Operan AB -  personalkontoret: för att intervjua Jenny Mattsson som är personaladministratör där.. det tog ca 20 min ^^ haha sen drog ja o Camilla tillbaka till skolan medan Chris o Agnes tog en guiidad tur på Operan .. jag säger bara VARFÖR ? haha ^^ :P
sen hade vi svenska och företagsekonomi kvar ,, efter skolan åkte jag till kontoret (Anna o pappas) och satt ett tag^^ haha sen gick vi o hämtade Viktor o efter det gick vi på resturang - hela familjen :) Vi gick på en thiländs resturang på kammakargatan, det var riktigt gott o ja .. Jag mår fett illa :P haha ..

Jag gjorde en Emy när jag och Camilla skulle åka tunnelbana till kungsträdgården från T-centralen ^^ haha tog de första bästa tåg haha .. så vi kom till staadshagen innan jag fattade tt vi åkte åt fel håll =P haha,, så jag fick åka tre gamla tåg idag :D Hihi "gammalt tåååg, gammalt tåååg" hihi ^^

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: