notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Nu är det senare

Kategori: Från förr

Kom just hem från bion^^ de vart Allt om min buske HAHAHAHAHAHAHA det är den sjukaste skit ja har sett !!! asså de va helt .. ja va ska man säga ?? helt sjuk film ! Folk gick ut för att det var så psykat !! haha men inte jag & Emy vi satt där o pinade oss igeonom den =P haha.. De va inte så mkt folk på msn medan vi satt där konstaterade jag, kollade lite då o då på mobilen ^^ fyfaan asså ^^
Vi köpte typ 1 kg godis var innan för 2:90/hg ^^ hihi =P
- det är inte slut än =O

På vägen hem lyssnade jag på Hurt hela vägen, så vart lite nere o tänkte på vissa saker som har att göra med den delen av sångtexten där han sjunger "(...) every one I know goes away in the end" .......
Och nu lyssnar jag lite på Rancid - "I'm bleading from the inside to the obligated outside"
Happy-Happy^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här: