notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Nu är det senare

Kategori: Från förr

Såå,, nu har jag gjort franskan de tog typ 1 timme =/ haha men jag lärde mig massa nytt om Sverige =P asså a ja skulleta reda på några frågor - 21 stycken - om Sverige o svara på franska ^^ haha men a det finns jobbigare saker typ .. Matte, No, gå ut med hunden, bli kittlad, irriterande männisor ^^ hihi

Nu sitter jag här o dricker te: tredje koppen för dagen ^^ haha o nu ska ja byta skiva - har lyssnat på Håkan sen igårkväll nu så det är dags att byta^^ Har lxm inte orkat innan, stereon är i andra delen av rummet - ca 2 meter bort kanske ^^ haha .. men nu ska jag lyssnar på .. hm ... Mötly Crüe kanske ,, eller Ratt,, eller hm .. kanske lite Judas Priest .. hm ..  Det vart inget av de =P haha nu lyssnar jag på Backyard Babies =) 
- People like, People like, People like us 

Jag är trött för ovanlighetens skull ..

Imorrn ska jag möta pappa på Viktors dagis klockan 16:00 sen ska vi gå hem tillsammans :)
Tror inte att jag sover där .. Orkar inte sova i Viktors rum hehe eller a de beror på fall dom tar upp extrasängen asså a Isabella sover antagligen i min säng eller rättare sagt min beddsoffa ^^



Imorgon har min storebror namnsdag, Rikard :)




<3 <3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: