notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Mm

Kategori: Från förr

Jag har trååkiit .. =/ haha

Sitter o lyssnar på Backyard Babies - Payback
- Har fått lyssna på min CD-skivor ganska länge nu, saknar min datamusik *snyftsnyft*, måste snacka med Stefan om när Mathias skulle kolla de där me nytt ljudkort .. 

Nu ska jag dricka mer te^^ ... Sista "Forestfruit" sen måste a kolla vad för andra smaker vi har hemma ^^ haha

Kanske ska kolla film =) ja, det gör jag. Vilken bra idé .. Så ska man bara bestämma sig - min specialité!
 - Eller kanske inte ? 



Qu'est-que ce ?  





Kommentarer


Kommentera inlägget här: