notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Mhm

Kategori: Från förr

Sitter o lyssnar på Timbuku ^^ =) ,, "The botten is nådd" .. 
Jag är trött men orkar inte sova än .. hihi .. men snart .. men då ere ju så att man måste gå o tvätta bort sminket o borta tänderna o dessutom måste jag ta av mig min palestinasjal så jag inte stryper mig i sömnen ^^ haha¨, o det betyder - KALLT !!

Imorrn ska jag vakna 09:43, ska till skolan efter lunch så jag kommer till SH:n o inte missar Nackademins kluns-turnering ^^ haha jaa det är lika lamt som de låter !! Våran skola har kluns-turnering^^, på julavslutningsdagen hade alla klasser uttagning eller asså a men skulle klunsa fram en representant från varje klass från Sp1a blev det Victor ^^ haha =P så nu litar vi på att han vinner hela skiten ^^ HAHAHA, nej jag vet inte om man ska ta turneringen seriöst^^ men en tävling är en tävling så den ska vinnas av "mitt lag" hahahahahahaa ... ja jag är trött !!!

Ska sova bort förkylningen nuuu !! .. snart ^^


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: