notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mer måndag än igår

Kategori: Från förr

Idag var jag i skolan hade lektioner raster och lunch - förutom de hände nada ...

Sitter här o skrattar för mig själv ^^ Emys o mina konversationer på msn är inte att leka med asså =P

Jag har jobbat mellan 17-18 o ska forsätta efter middagen som äger rum ca 19:00 ^^
Snart är dom här =/ 

Mamma räknade ut att jag kommer tjäna ca 2400 på sportlovet; exakt vad mobilen kostar ;D hihi
På onsdag ska ja o pappa gå till 3 o låsa den stulna lilla Floria .. o beställa ett nytt kort kopplat till mitt lilla abonemang =)
Onsdag , onsdag, onsdag ... det är en vanlig onsdag då - vill inte veta av ngt "alla hjärtansdag"strams !! eller a jag vill inte bli påminnd - en extra gång - av att man inte "har någon"  .. 
BLÄ 
 

En enarming som tänder på utstickande höftben?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: