notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Måndag - Igen

Kategori: Från förr

Nu är det vecka sex, fem veckor har redan gått på år 2007 !! Tiden går, om man säger så ...
 
Ska till bussen snart eller a om 27 minuter, ska dricka upp mitt te, klä på mig en tröja: nej två^^, borsta tänderna, sminka mig o sen e jag redy to go ! =P haha ,,
Idag är det Engelska, Företagsekonomi, Matte och Franska som gäller ... Man överlever ^^ hehe

Efter skolan har jag inget planerat faktist .. - Kanske börjar lite på svenskan eller försöker lära mig lite SH, vilket e relativt svårt eftersom jag inte har någon bok lxm, den e .. borta *attans* 
Hehe.... 

Jag är trött o hade en mardörm :S ,, haha : Jag hade en tvilling o så spelades en sång om och om igen hur vi skulle dö o det var våran mammas fel (det va inte min "vanliga" mamma). För att hon hade gjort något som dom också sjöng om i sången - Melodin var från "Höstmåne" - Dia Psalma. Kvällen innan - asså a det var natt när sången spelades - Hade det varit middag i huset mit i mot där farfar och Viola bor o alla va typ sena, eller inte jag och min tvilling men mamman för hin va o gjorde det som dom sjöng om i sången (som jag inte kommer ihåg vad det var)  o Viola var sen för hon var o fettsög ryggen =S asså aa jag vet itne varför för hon är jättesmal o såå =/ men aa ..  Senså skulle vi sova o då var vi i mitt rum - jag och min tvilling ass - o mamman hade sovrum mittemot (I Thereses garderobsrum) o så sprang jag där fram och tillbaka o va rädd asså a mellan rummen för jag ville se fall ngn kom o skulle döda oss, min tvilling bara sov o mamman sa hela tiden att jag skulle vara försiktig o sa förlåt hela tiden ... 

De va asläskigt hahaa .. 

Oj nu måste jag sminka mig lite =P haha 


<33
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: