notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lyckans ost ^^

Kategori: Från förr

Imorse hittade jag örhänget =) .. bra start sen va de massa lektioner o så vidare ... så idag va de den andra läraren som "hade noterat" att jag var nere ... nu var den min kära mentor Markus ^^ haha de e väl gulligt att dom bryr sig men asså.. ja vill ju inte snacka me dom om grejer ja inte kan reda ut i mitt eget huve än lxm hahaha ^^

Sen åkte ja o mötte pappa o vi hämtade Viktor :),, lagade mat åt o sen gick ja o pappa till 3-butiken o spärrade min lilla Floria .. time to move on ^^ .. haha men när vi stog där o fixade så sa pappa att han kunde köpa en ny nu :D hihi eller a ja ska betala tillbaka när ja har råd lxm, Så nu har jag en ny älskling !!
De vart en likadan eftersom jag älskade min förra,, haha ,, rosa o glänsande :P

Idag på franskan va ja ensam med Annlis igen ^^ haha det är alltid lika trevligt ,, vi snackar så mkt om .. livet typ ^^ :) .. Idag fick jag reda på att hon lyssnat /har lyssnat på Ebba Grön, och jag måste säga att Ebba är .. hur beskriver man det me ord? ... dom är bäst helt enkelt :P haha 
Haha senså sades det att jag o Emy ser ltie ut som syskon nu, när vi har samma hårfärg =P de e ngt me detdär asså Emy, vi va ju tvillingar på Malta :P haha .. ^^ ;)

Imorrn ska jag vara med min tvilling ? syster ? nja bästa vän iaf ^^ :P haha (Emy) o vi ska äta godis i biografen medan vi kollar på ngt som kallas film ^^ :P haha 
Busken eller Han är ball ?

jag är trött o förkyld .. men de går ju över ^^ haha 
Ska skippa idrotten igen tror jag.. så jag itne blir sjuk igen o såå ..
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: