notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lördagkväll

Kategori: Från förr

Nu e jag hemma hos mamma .. har sorterat papprena så de bara är att börja registrera imorrn ^^ hehe
asså jobbet

Imorse väckte pappa oss alla typ kl 8:00 för att han hade vart uppe o gjort American pancakes, fett gott men fan va trött jag var !!! Dessutom KAN man itne säga nej/stopp till pappa när han lägger upp mat - eller a man kan ju säga det men han lyssnar inte så man får minst 2 mer än de man vill egentligen ^^ haha
Seen typ 10:00 skulle jag vara klar att åka - asså a jag, pappa, viktor, farfar och viola skulle en sväng till landet ^^ haha ... När vi kom dit hade farfar köpt med sig semlor (vilket jag inte är så förtjust i men fick trycka i mig av artighet) haha .. Sen lagade farfar och viola pannbiff och massa grejs till lunch o sen var det glass, en stund senare åkte vi hem - jag blev sjussad till mor där dom satt o åt middag .. o de va räknat att jag skulle käka såå .. kött o kroketter o grönsaker ^^ hahaha dessutom ryktades det om MASSA godis =/ 
fan va mätt jag har vart heeeelaaaa dagen ^^ haha 

The kids are right - Backyard Babies  

<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: