notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Kväll

Kategori: Från förr

Nu sitter jag här och pluggar franska medan ja lyssnar på Backyard Babies ^^ hihi
Om 15 minuter ska jag skölja ur färgen ur håret hihi.. så allt som var planerat har hunnits med ^^ eller a måste koncentrera mig mer på franskan så ja lär mig de 47 glosorna som jag har i läxa tills imorrn =| hihi men de ska nog gå - Hoppas jag '

Imorrn är det måndag igen .. Det känns tungt =P hahaha
Eller a de kommer säkert att funka, eller nej förfan kom just ihåg att Stefans lilla "släkt-forening" ska ha möte här imorrn så hans släkt måste komma hit, palla? Nej verkligen inte !! Dessutom måste ja käka med dom - eller hoppa middagen, vilket just nu känns som ett bra alternativ, för jag måste vara hemma imorrn. annars blir det lite svårt att jobba .. ^^
Blää, vill inte att dom ska komma hit ... allvarligt talat: VILL INTE ...

haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: