notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Kväll

Kategori: Från förr

Så n har jag käkat, gjort svenskan, duschat och är jättetrött.. 

Idag när jag kom hem gjorde jag te men somnade innan jag hann dricka det så nu står det här o stirrar elakt på mig =S hehe .. 

Idag .... tappade jag mitt örhänge, antagligen på bussen =/ ..  asså a de som är 2 mm =/ haha, Emy jag hävdar fortfarande att jag behöver magnetkräm^^ Men ja iallafall.. imorrn s´ka jag nog köpa ett nytt innan jag åker till pappa på middag =P haha,,

Men jag är sjuk igen =/, få dricka mer te o äta mer frukt haha ^^ ååh jag vill ha apelsinjuice nuuu =P mamma får köpa det imorrn ;)

Såå nu hade Chris fått svar från Tom Tits, vi ska ringa dit imorrn o boka tid ^^ haha ,, asså a vi har projektarbete om organisation och ledarskap på ekonomin och jag Chris och Camilla är en grupp^^ och vi bestämmde att vi ska åka till Tom Tits och intervjua ngn där ^^ ahaha o leka där hoppas jag =P
Men det blir bra det =P haha..

Nu sitter jag o lyssnar på Mötly Crüe - To young to fall in love  

Nu dricker jag te ^^


<3<3<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: