notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Inför alla hjärtans dag

Kategori: Från förr


Man ska inte sörja det man skanar utan glädjas åt det man har




Idag vid lunchen snackade vi om hur deprimerande morgondagen skulle bli : men så sa Kiran att  alla hjärtans dag ju inte bara handlar om flickvän/pokvän-kärlek utan också om kärlek till vänner och familj osv. , vilket jag ju på något vis visste men inte hade tänkt på i år utan focuserat på det andra .. Jag var helt enkelt för inne i hur synd jag tycker om mig själv för att jag inte "har den där perfekta kärleken" med pojkvän och hela köret. Men nui när jag tänker efter är det ju precis det jag har - den perfekta kärleken, jag har dom mest underbara vännerna i hela världen, jag har en helt underbar familj. Även nu om det är problem fram och tillbaka så vet jag ju att det finns folk som bryr sig om mig och de människorna betyder världen för mig ...       




Oj va djup jag blev nu så här på en tisdagskväll - man blir kanske det av amerikanska dramasåpor som Gillmore Girls, vilket jag stolt kan meddela att jag troget följer varje tisdag kl 20:00 ^^ Haha
Ska väl sova så jag orkar ta mig upp imorgonbitti, då jag antagligen kommer gå tillbaka till mina självömkande tankar så fort jag inser vilken dag det är, för det är sånn jag är helt enkelt .. sorgligt men sannt ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: