notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Hemma ..

Kategori: Från förr

Så nu är jag hemma igen, imorse sprang man till bussen ja! hehe, höll på att missa den ordentligt men hann ^^ asså a så här var det: jag började gå i raskt tempo när ja hade fått på mig ytterkläderna men så vid staketet ungefär insåg jag att min lilla äckliga mobiltelefon låg kvar brevid sängen så det blev till att springa in igen, hämta telefohelvetet o springa mot busshållplatsen.. Det var isigt så jag bestämde mig för att gå där de var som värst - hellre missa bussen än ramla o bryta alla existerande ben i kroppen ^^ haha o så tänkte jag såhär " Om jag missar bussen går jag hem och sover". Vilket var en väldigt loclande tanke men sen så aa .. haha jag såg bussen komma åkande när det bara var en backe kvar så jag sprang som en liten gnu och snäll som busschaffören var stannde hon o väntade på mig även fast de inte var någon annan som skulle gå på där =O ,, en snäll busschafför: Kors i taket ! =P haha 
Senså va det skola och inget spännande hände över huvetaget eller juste fan jag fick "slippa" franskan asså jag skulle göra uppgifter hemma istället ^^ Så jag tog men mig ben "lilla" franskaordboken  o fick springa till bussen än en gång ^^ haha asså de va så att ja satt i datasalen o snacka lite me Emy när jag såg att bussen kom ner för backen så de va bara att springa ner för alla 7 trappor ^^ haha .. som tur var va de smockat me folk vad busshållplatsen så jag hann o fick sittplats dessutom, hihi, jag satt o snacka me Issa o Sofie hela vägen till slussen, asså dom två säger jag bara haha - så jäla sköna människor =P

Nu dricker jag te o ska ringa sl igeeen ! asså förut va de björknäsgaraget som skulle kontaktas vilket jag gjorde förra veckan men nu e det "stora" slkontoret på Klara östra kyrkogata ^^ .. hehe ..
Efter det ska jag börja skissa på mammas födelsedagpresent ^^ haha =)

<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: