notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Helgen

Kategori: Från förr

Igår åkte jag till centrum för att träffa Emy vid 2 tiden innan hade jag suttit me Stefan o laddat över de viktigaste frpn min dator till CD-skivor eftersom Mathias skulle komma o formatera skiten ^^ =P
Men sen gick jag och Emy till Magnus o hälsade på Morris (Ukko) hans katt, den var anfallande o Emy va rädd ^^ mohaha ,, senså fick vi lite saker o så åkte vi vidare mot stan, käkade pizza o Emy skickade ett litet sms till Patrik och hans svar gjorde så vi vart lite oroliga ^^ så vi drack 2 liter vatten var !!
Resan fortsatte men ett stopp på centralen, vid dom små skåpen ^^ haha, sen hoppade vi på pendeltåget mot Södertälje Centrum ^^
Det tog oss 5 timmar att komma till Nykvarns Foketshus där bla. Agony Accepted skulle spela =)
Mjo det var väldigt länge sen jag var sååååå jäälaa kissnödig asså HAHA fan va vi led på pendeln och bussen haaha ^^
Men sen tillsist fick vi se dom spela, dom va fan bäst där :) hihi
- och jag måste bara säga att jag och Emy hade dom hetaste tröjorna asså !!! .. helt klart ...

Senare kom Anders och hämtade oss, jag sov hos Emy - hade en askostig dröm !! hahaha
nej jag tänker itne förklara den =P haha

Sen tog jag och Emy en tur till centralen o sen åkte vi hem, jag käkade kycklingsallad o sendan satte jag meg vid datorn, vad Emy gjorde är jag itne säker på : det ryktades om garderobsstädning men aa sånnt vet man ju aldig hur det går ;P haha

Nu är helgen slut igen
- Det gåt fort när man har roligt ^^



Mamma bakar bullar =P haha


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: