notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Haha

Kategori: Från förr

Kom hem ganska nyss =P .,, hehe jag o Emy va på bio o såg "Linas kvällsbok" haha den va bra på sitt eget sätt =P lite skumm ibland bara ^^ haha..
Vi gick in i salongen hittade rad tre (som vi skulle sitta på)
- Ååh vi måste gå till andra sidan - Jag
- Va? - Emy
- Jaa, våra platser e på andra sidan !! - Jag
- Va ?
- MEN !! Här e nummer 60 o jag har nummer 85 ... - Jag
- Va? jag har ju nummer 60 !! - Emy
- Vafan ? Nej .. - Jag
- Joo.... - Emy
- AHAAAAAA, jag kollade på priset.. haha - Jag
När vi just hade satt oss i biografen:
En brud me fjällrävenjacka (de va de ända ja såg) kom in
"Ååh nu behöver man inte stänga av mobilen, det är ju bara massa fjortisar här !!! "
"HAAHAHA o så va de en sån själv !!! "
- Emy
Och bruden stog kanske 3 meter bort.. HAHA fan va hon ryckte till ^^
 
Idag var det ju klunsturnerigen ja ^^ haha Jo det va lika skummt som det låter =P,, En från varje klass hade ju vunnit så tävlde de  mot varandra .. De stog på scenen i aulan o varje gång de körde spelades "Eye of the tiger" så vi fick höra början av den låten fick vi höra ett antal gånger ^^ HAHA .. Jag o Emy satt längst bak på 2 mobbade stolar ^^ Haahaha =P ,, menmen tjejen, Felicia, i Es1b vann o hon fick en pokal, en medalj och en tröja där det stog "jag blev årets kluns" eller ngt liknande =P hahahaha ...
- Ja våra lärare gick lite över styr med det hela ^^

Efter skolan åkte ja o Emy till Punkt Shop o jag köpte ett töj-örhänge så nu har 2 mm i höger öra =P hihi, ja de känns ju men itne sååå farligt asså =)
Seen åkte vi hem till Emy o käkade middag - Panpizza ^^
Efter det gick vi till centrum o köpte godis, sen åkte vi hem till mig o därefter till bion ^^ haha

Nu e jag hemma o snorar, haha, men dricker te o käkar Esbeitox, så det borde bli bättre snaart ^^

Imorrn ska jag: Fylla på färg i håret, ladda över min data till en annan hårddisk så den kan formateras, måla naglarna, träffa Emy o åka till Nykvarn =D

Jag är lite trött, ja...


<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: