notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

God Morgon

Kategori: Från förr

Nu sitter man här igen hehe ,, jag är förtfarande förkyld !! =/ men ska till skolan om nåra timmar, kan ju inte missa kluns-turneringen ^^ HAHA ,, men nej asså ska till stan efteråt så aa - får inte gå ut om ja inte är i skolan på dan lxm ^^ haha ..  o jag måste till stan såå ^^ haha .. asså a först ska ja ta ut 1000 kr o stoppa i min sparkatt =P men senså ska ja köpa ett töj-örhänge mihihiihi ... ;)
AJJ va ont de komemr att göra men - den som vill vara fin får lida pin ^^
Snart ska jag kolla fall de finns något att käka,, men inte nu ^^ jag är typ hungrig men mår illa så dricker bara te för tillfället hihi, jag ärt trött men ja kunde inte sova längre än till 07:30 typ, vakna av att snoret täppte igen luftvägarna =/ haha .. jag hatar att vara förkyld juu !! o så har ja ont i ryggen o axlarna =/ ^^
*Stackars mig*

Nu sitter jag o wbbar me Kiran, hon e också hemma: Alla e typ sjuka !! =/
Haha vi ser riktigt pigga ut asså =P


Broken - Takida


Idag ska mamma köpa mer svart hårfärg till mig , ska färga om min hårbotteten som börjar bli blond ^^ haha.. Jo så är det asså =P

Mamma och pappa fyller år om 3 veckor =O jag e ju typ pank eller asså a sparar ju mina pengar så det blir inga lyxkryssningar eller diamanter från mig i år asså ^^ haha =P


Lilla fågel blå - Staffan Hellstrand


Så om en timme ska jag till bussen .. joy ^^

Jag är trött i kroppen ... men a ska kolla om det finns något illamåendevänligt att äta ^^ haha



<33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: