notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredagkväll

Kategori: Från förr

Innan jag åkte till stan idag hann jag se både ett avsnitt av Nya Tider och Doktorn kan komma, min dag vart fulländad :P hahaha ...

Sitter hemma hos pappa .. Nu har Göran o Marianne och farfar o Viola gått hem =p de va dom som va här på middag ^^ hehe .. De första Göran gjorde efter att ha hälsat på mig var att typ borsta min lugg bakom öronen på mig o säga "oj va du har målat dig" - sen förtsatte disktsionen i den riktnongen när de gällde mitt utséende .. hehe .. "jättekul" ... he-he

Käkade för mycket som alltid =/ men jaja .. får väl överleva .. fast jag mår illa...

Idag har jag köpt ett örhänge, tappat bort det, letat som en galning efter det, o hittadt det mellan fåtöljssistsen och själva stommen^^ haha hur kunde den hamna där ? ingen aning !!



Det känns bättre .. :)  men jag måste erkänna att jag mådde dåligt av det !!!


Imorrn ska vi till landet en sväng hehe .. o jag har inte kameran med mig =/ den ligger på laddning hemma hos mammsen ^^ hehe .. ,men ska dit imorrn eftermiddag o jobba ihop lite pengar =P

Just nu sitter jag och lyssnar på Agony Accepted - Traces to Nowhere
Har ju inte kunnat lyssna på den på ett tag - hemma hos mamma med tanke på trasigt ljudkort hihi, men den e asbra =)
Och dessutom töjer jag mitt lilla öra AJJ.. hihi



<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: