notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredag

Kategori: Från förr

Jag är typ sjuk .. asså a hade feber igår: så mamma ville att jag skulle vara hemma idag - fine with me =P haha

Just nu sitter jag o käkar frukost - pizza =P haha ,, o så lyssnar jag på mötly Crüe =)
Senare idag ska jag åke till pappa, innan det ska jag till Punkt Shop o köpa ett nytt örhänge^^
Anna och Isabella började förbereda maten, till ikväll, igår !! haha med tanke på att det är dom som lagar, lär det bli mycket o väldigt gott, så de gäller att inte käka så mkt nu på dagen ^^ Hehe ,,

Imorrn ska jag hit igen - till mamma - o börja jobba ^^ hihi, =) 

Nu ska jag måla naglarna, de blir mörklila idag ^^ 

Det är 124 dagar tills jag och Emy ska till Hultsfred =D <3


<3<3<3<3<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: