notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Fredag igen

Kategori: Från förr

Va inte på idrotten nej, e lite förkyld såå :P hehe, men när ja skulle sjukanmäla mig för den lektionen stog de att ja va där så ^^ haha de gick inte , fine with me =P 

Emy slutar 12:25 och jag 13:00 så får se om hon väntar på mig eller hur vi gör ^^ :P   

Ska vakna om 10 minuter igentligen men vakande för ungefär en timme sen eftersom min otroligt irriterande syster väckte mig =|
- Då vart jag inte glad ^^

Jag har nytt nummer igen ^^
Eller de e samma som till Floria (gamla mobilen) ,, men aa ..

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: