notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

21/2

Kategori: Från förr

Idag fyller pappa år GrattisGrattis :)

Skoldagen började 08:00 med franska vi gick igenom frya verb i presens, passé composé, future simple och future proche ^¨ trevligt sätt att stara dagen :| ^^
Menmen jag övrlevde det och även matten o engelskan: vi hade redoviningar - på engelskan fick ja sms av Emy - hon var påväg till skolan fast hon började senare !! men hon skulle ha träffat Lydia som inte var klar o därför inte kom .. Så jag käkade lunch me Emy ;D hihi.. Sen hade vi svenska: vi gjorde klart svanskareovisningen vi ska ha imorrn men Eric va borta =O så jag Amanda och Emily fick klara oss själva^^ haha de giick de me :P .. Sen hade vi Ekonomi i 2 timmar - överlvde det med soo ^^ .. Efteråt hade jag sälskap med Issa från skolan till slussen och sen åkte jag vidare till kontoret o mötte pappa: sen gick vi o hämtade lillebror :)

På kvällen kom farfar och Viola på middag - vi åt skaldjurssoppa :) sen hade Anna köpt 2 tårtor ^^

Sen kollade jag på OC (<3) och pluggade franska :) .. eftersom jaga har prov imorrn ..
Idrottprovet vart inställt för Markus e sjuk .. så vi har "frivillig" idrott på fredag (= sovmorgon ^^) 

Jag är trött, ska sova inom kort :)   

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: