notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

20/2

Kategori: Från förr

Idag har jag vert i skolan o haft ekonomi: då arbetade vi på projektet, mer ekonomi efter lunch då gjorde vi exakt samma sak som tidigare efter det hade vi svenska och då arbetade vi - Jag, Eric, Amanda och Emily - på våran redovisning som vi ska ha på torsdag: om nusvesnka. Sen var det sluut haha, nu e jag hemma och ska plugga: först göra klart enggelskan som ska redovisas och inlämnas imorgon sen till franskaprovet som jag har på torsdag o senare ska jag plugga till idrottsprovet som äger rum på fredag !
"Mycke göra, mycke göra!" - teletubbies

Kommentarer


Kommentera inlägget här: