notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

19/2

Kategori: Från förr

Idag är det mammas födelsedag :) GrattisGrattis !!
hihi

Jag tror att Eva skulle komma hit på middag om jag inte hörde helt fel imorse (vilket är relativt troligt) men kanske :P hehe .. imorse kom stefan ner kl 5.30 typ o sa att vi skulle sjunga för mamma - jag trodde jag skulle dö - men var ju tvungen att rör på mig ! hehe .. gick upp "sjöng" o gick o sov igen haha .. Sen ringde klockan o ja låg kvar i sängen tills jag kännde att jag höll på att bli försenad ^^ haha .. Åkte till skolan o va trött heelaa dagen, innan franskan vart jag och Agnes intervjuade av ngn snubbe från http://www.konrad.konsumentverket.se/ , vi fick svara på frågor om hur vi tyckte de känndes när vi valde gymnasium förra året, varför vi hade valt Nackademins gymnasium och sen blev vi fotograferade - joy ^^ haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: