notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

wake up

Kategori: Från förr

Nu har jag jobbat klart för idag; sorterade alla papper.. ska registrera allt imorn! Ska gå in i duschen snart.. när Rikard har duschat klart, om det finns varmvatten var då :O .. annars kommer jag bli liiiiite arg! ^^

Jag sitter och lyssnar på några av mina gamla skivor .. så nu lyssnar jag på Lambretta ^^ .. tror att jag fick den i julklapp 2001! hihi, fan det var ju 6 år sen! shit ... men a jag gillar musiken fortfarande eller a det blir lite tjatigt i längden för alla låtar låter i princip likadant! ^^ .. så jag funderar på att byta musik snart xD



you took a piece of my heart
you took a piece of me too keep me safe
you took a piece of my heart
but now I want it back so givie it back too me


Kommentarer


Kommentera inlägget här: