notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

vill ha jullov nuu x)

Kategori: Från förr

Idag har jag, Madde, Amanda och Rebecca betett oss som vi vore 6 år hela dagen xD .. vi orkade vara seriösa fram till matten (efter lunch) då hade vi ingen lärare så Isabelle, som sitter i receptionen, släppte in oss sen lekte vi hänge gubben med henne ett tag.. efter att hon gick hittade Amanda magneter som vi började leka med och det slutade med att jag och madde hade värsta tävlingen XD sen var det ekonomi då jobbade vi på med vår marknadsplan men .. sen vart vi trötta och tog rast; då började Amanda jaga Madde med en tidning ^^ .. och jag och Rebecca satt och garvade åt dem, i en soffa! ^^ Sen skulle vi ha haft geografi men Emelie var så snäll så vi fick gå hem xD .. då drog jag. Rebecca, Amanda och Madde hem till mig  så jag kunde lämna mina ekonomi- och matteböcker :p så satt vi här ett tag och sen drog vi ner på stan ^^ .. vi gick lite i affärer och nu är jag hemma här igen :) ... Juste vi hade ju samhällsprov idag :O men det gick gaanska bra faktiskt^^
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: