notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Vi tittar på TV

Kategori: Från förr

Nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på TV, ska hämta lillebror om en timme ^^

VECKANS KOMMENTAR:
"Undra om bögar kan bli kära i sig själva?!" - Madde

Vi ska ha en fotbollsturnering i skolan, den 18/12, och idag skulle vi anmäla lag; laget från min klass blev: Jag, Amanda, Madde, Kiran, Malin, Eric och William. Sen kom vi till ett större problem vi skulle komma på ett namn till laget! .. Förslag som kom upp var"PowePuffPinglorna", "Bonde söker fru", "Desperate Housewifes", "Ensam mamma söker", "Ensam mamma söker boll", " Zingos Ztuvade Zysyrar", "Currys styvade makaroner","Currystuvade makaroner", "CurryBurry", "CurryCurryNamNam" och liknande xD.. men vi kom inte frram till vilket av de otroligt bra alternativen vi skulle ta ^^ haha..

Under diskutionen snackade jag och Amanda om att vi skulle ta ngt med ekonomi (på skoj) för att göra Karin (vår ekonomilärare) glad. Då sa Amanda:
"Jaa, vi kan ju ta 'den nådiga luntan'! haha fan jag ska prova att gå förbi henne och bara säga det för att se om hin ler" ( Karin smilade asmkt när det var en föreläsare som sa det)
"Hahaha jaaa och så säher hon ååh Amanda vad säger du! och då svarar du 'vadå den klådiga pluntan!'" - jag
Sen satt vi typ och garvade åt det resten av lektionen, och sa om det hela tiden XD .. men tillslut blev "den klådiga pluntan" "den klådiga pundarn".. och det var ännu roligare .. då! xD haha^^

Typ hela vägen hem från skolan sjöng Amanda och jag en fiiin sång som Amanda kom på XD
(Amanda sjöng det som står i fetstil och jag det i kursiv)

Vem är ett träsktroll om inte -
Agnes
Vem är en clown om inte - Agnes
Vem är en kyckling om inte - Agnes
Vem är det om inte - Agnes
Vem är det om inte - Hooon

Sen satte Amanda dast mig i barnvagnshållaren på bussen! :O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: