notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

vardagsrebell

Kategori: Från förr

Idag var vi på riksbanken... det var 48 lampor i taket och han som pratade hade likadana ögon som Huge Grant^^ haha.. men a det funkade väl asså han snackade i en timme sen fick vi käka xD .. Jag, Rebecca, Amanda och Madde drog till kungshallarna. Jag och Rebecca käkade Taco Bar och de andra käkade kebab ;) .. Sen skulle Madde köpa en film på elgiganten då vi gick dit :p .. o sen bestämde vi oss för att promenera till slussen men Amanda och Madde bangade vid kungsan och tog bussen men jag och Rebecca gick hela vägen ^^ .. sen mötte vi de andra på slussen ^^ haha... Vi hade geografi och gick igenom vulkaner, sen var skoldagen sluut. Då skulle jag träna och när jag gick av bussen i Henriksdal träffade jg på Emy som också skulle till gymmet! ;D hihi..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: