notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

used to be

Kategori: Från förr

Idag var jag i skolan till kl 12:30 typ sen kom mamma o hämtade mig sen åkte vi till tandläkaren så jag kunde visa uåå mina tänder för en som bestämmer om mabn får tandställning! Det är tredje gången jag är på sånnt och gångerna innan har jag blivit nekad men nu fick jag XD haha såå.. jag ska få tandställnig! Men gubben som kollade i min mun hade inte hanskar och han spottade på mig när han snackade :( blääää!!!  Men jag är glad att jag blir av med mina kanintänder ;) ^^ .. Sen åkte jag o mamma till kungens kurva och hämtade Thereses julklapp, sen till City mottagningen så jag tog första sprutan av vaccin mot livmodercancer! DEN VAR ASSTOOOR =|  ,, stackars mig och min arm :/ ..

Imorn ska jag träffa Linda och Josse på stan :D:D<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: