notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tjugonde december ;)

Kategori: Från förr

Idag har vi jullavslutning :D
- men jag ska på omprovsdagen imorn :(

Jag har inte läst ut Canide :/ .. får skumläsa på bussen, o jag kommer förtidigt till skolan varje torsdag så jag har lite tid xD

Vi ska ha vanliga lektiner på förmiddagen och det betyder bara svenska, för min del, sen är det lunch och efter det ska vi ha "klunsturnering" ^^ .. jag tror att vi slutar runt ett och efter skolan hade jag tänkt följa med Madde och Becca till stan o köpa de sista julklapparna! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: