notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

tipp tapp, tipp tapp, tippi tippi, tipp tapp, tipp, tipp, taapp!

Kategori: Från förr

Nu är jag hemma hos pappa och farmor åkte just hem! .. så snart ska vi gå upp till farfar och Viola :) .. fan vad man käkar heelaa tiden under julen! :S ^^

Imorn är det julafton, det är helt sjukt hur snabbt åren går nu för tiden XD .. och jag känner mig som minst 150 år för att jag reflekterar över det XD 

Imorn ska vi käka "julfrukost" här hemma hos pappa sen gå och kolla på julspel i kyrkan kl 11, efter det ska jag och Rikard hem till mamma och käka, kolla på TV, käka mer, vara sociala, få julklappar, vara mer sociala, kolla mer på TV, äta mer och vara ännu mer sociala! :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: