notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

snooze

Kategori: Från förr

jag vill sova meer...
- men ska gå om 40 minuter

Vet inte om jag orkar käka ngt idag .. eller göra mig i ordning! Jag vill inte gå ut; det är kallt där :(
Idag är det Engelska, Företagsekonomi, Matte, Svenska och Franska på schemat.. Slutar 15:10..

Aah min katt skrämmde nästan livet ur mig :S ,, sitter här i mörkaret (har inte orlat tända lampan).. Så hör jag ngt "knacka" på dörren, det är ingen annan är jag vaken, eller Stefan har nog redan åkt till jobbet men a .. o så öppnar jag dörren o örst ser jag ingen men sen kommer den fula tjocka katten insmygande! ^^



Simson
image118 
Haha, han ser arg ut^^

Kommentarer

  • Anonym säger:

    snooze funktionen fungerar aldrig hos mig :/

    2007-12-03 | 07:03:51
    Bloggadress: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här: