notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

och jag kan andras ut

Kategori: Från förr

nu har jag fixat mitt svenskatal eller a tal och tal(?) vi ska snacka om en renässansförfattade i 2-5 minuter! Mitt blev 4:15:4 minuter nu när jag körde igenom hela! :p .. asså vi ska börja och sluta med citat och läsa upp en del ur en dikt/text av personen! .. jag har Hedvig Charlotta Nordenflycht! .. ska redovisa det på måndag nästa vecka!

Jag har läst igenom historian en gång nu iaf, vi har muntligt prov i det nu på torsdag! .. sen har jag samhällsprov på fedag men det ska jag plugga imorn! .. jag hann faktiskt läsa igenom ett av de två kapitlena som jag ska ha omprov på i företagsekonomin nästa fradag!
 
jag är så trött så att jag håller på att somna
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: