notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

... och de lyckas göra det värre!

Kategori: Från förr

NU SKA MAMMA BÖRJA OCKSÅ! RÄCKER DET INTE MED ATT HON VAR TVUNGEN ATT FÅ EN UNGE TILL, 1995. Jag är sällan så här arg men nu får det fan vara nog jag sov för lite igår natt och nu ska alla jävlar tjata och vara allment dumma i huvet!  jag orkar inte .. hoppas jag slipper se dem på ett bra jävla tag nu om ngn kommer ner till mitt rum kommer jag antagligen hugga huvet av den personen! .. men på onsdag får jag åka till pappa iaf, jag behöver en paus från det här dårhuset!!!!

Allvarligt talat jag är inte aggresiv eller så men jag orkar inte med mitt liv just nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: