notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

nobeldagen

Kategori: Från förr

Grattis på namnsdagen Malin :)

Klockan är 05:52 och jag ska egentligen inte ens vara vaken än, ska gå upp 06:10! :O ..men jag vaknade typ 04:30!! Jag kan inte soova :( .. Jag låg och vred mig till klockan 05:10 då började jag radera onödiga SMS .. typ som där det bara står okej eller haha .. det tog 25 minuter xD haha

Idag ska vi kolla på film på Engelskan, sen är det företagsekonomi; juste, jag har glömt att säga att Karin, en av mina mentorer, har sagt upp sig så hon slutar efter höstterminen! ..and then they were none, efter företagsekonomin är det lunch och efter det har vi matte, svenska och jag har även franska....

Jag funderar på att gå upp o duscha nuu ... ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: