notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

mohaha

Kategori: Från förr

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Nee :P
Vilka vitaminer tog du när du var liten? 
Antagligen alla som går ^^
Vad åt du senast?
En apelsin
Har du fått någon komplimang idag?
Hmm.. tror inte det!
Har du varit med i en rättegång?
Näj
Är du polare med grannarna?
Haha näe, det är lxm bara 1 granne som ens hälsar på mig!
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, Svengelska och en aning franska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Vänster örat
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Jag kommer inte ihåg :O ^^
Gay?
Ne
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Hahaha, mjo!
Har du något husdjur?
.. aa hund, katt och kaniner ..
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Näe
Har du varit på stranden?
Jadå!
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Ja, faktist! :P
Hur bra är din syn?
Hm njaa .. inte så värst ^^
Har du varit på ett party?
Hehe.. arrå!
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej föfan :P
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Vilken av dem? HAHA
Har du varit utomlands?
Jaaa :D
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Det måste bli min syrras :)
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Hahahaha, jag skulle vara död!
Var är dina syskon just nu?
Therese är i stallet, Robert vid sin dator, Rikard och Viktor hemma hos pappa och Helene och Malin är väl hemma hos sig själva :P 
Vad var den senaste drömmen som du minns?
oj .. vet inte ^^ 
Vem ringde dig senast?
Amanda
Vilken tid gick du upp imorse? 
07:15
Vad ska du göra i helgen?
Till landet :/ ^^  

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Stäng av mobilen ;)
När var du riktigt sjuk senast?
ööh mitten av november typ .. 
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Kommer inte ihåååg ... 
Vad finns i din bakficka?
har ingen just nu :P
Har du färglinser?
Nääe ..
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Hm, sov:D
Vad är det första du gör på morgonen?
Tänker " Det är inte sannt! Jag somnade ju just!"
Vad ska du göra efter det här?
Veet inte ... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: