notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

madame känn på my bagage!

Kategori: Från förr

På svenskan diskuterade Candide; det gick bra fast jag inte hade läst så mkt^^ hihi! :D, sen käkade vioch tillsist var det klunsturneringen: Sebastian vann XD haha, så i vår ska alla "klassvinnare" mötas i aulan XD hahahahah ..

Idag var jag i stan med Rebecca, Madde och Amanda :)
Vi började på Åhlens där jag handlande till faffar, Viola och famor.. sen gick vi lite i andra affärer som H&M, Lindex och Wedins,, sen var det till Swdbank där madde skulle fixa med en lönecheck^^ fan va kul människor som finns på banken XD det var en fullkärring som satt där och snackade med sig själv först sen när det var hennes tur; så gick hon fram till han i kassan o började prata franska typ ^^ .. eller först snackade hon med ett akvarium "Ni har inga kläder (till fiskarna) .... men det har jag!!!" .. haha ;D sen var det en snubbe som var från asien typ och han hade på sig en morgonrock och knästrumpor ^^ hahahaha! Efter det så gick vi o fikade på piccolina :) .. satt där i 1,5-2 timmar bara ;D ... haha :) .. sen gick vi runt i affärer och letade efter "en sånn därsak som man stoppar i kastrullen när man kockar ägg så man vet hur lösa eller hårda de är" haha, för Rebecca ska köpa det till sin pappa :p men vi hittade ingen XD .. seeen, skulle Amanda hem så jag, Madde och Rebecca fotrsatte på egen hand ^^ .. jag kollade på guldfiskar i en liten djuraffär; funderar på att köpa sådanna :p
- sen skulle vi till bussen men påväg dit hittade jag en present till; till min syster ;)

Nu ska jag käka :D:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: