notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Lucia

Kategori: Från förr

Nu mååstee jag packa xD .. har lagt fram allt som jag ska ha med mig men.. har inte hittat nfgn bra väska :/ ^^ ..

Första lektionen idag är svenska, då ska en grupp i väg och redovisa sin renässansförfattare; inte jaaag! haha, så jag ska försöka läsa Candide den är gången^^. Sen har jag historiaprov (muntligt)! maah.. men vi är i små grupper och jag är med Madde, Rebecca, Amanda, Emily och Hope så det är luungt ^^ .. Sen är det bara Export & Import kvar och då jobbar vi med våra projekt :p

Idag ska jag, som sagt, hem till pappa och passa Viktor :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: