notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

lördagen den åttonde december tvåtusensju

Kategori: Från förr

Idag skulle min mormor fyllt 89 år om hon fanns kvar här..
Jag saknar dig mormor! .. lova mig att jag får träffa dig igen<3

Om tio minuter ska jag gå upp och jobba! Sen idag ska jag till stan och träffa Linda och Josse =D .. seen ska jag hem och träffa mina syskon^^ (på mammas sida) .. För idag ska vi julbaka xD .. en fin liten tradition som vi har i min familj; alla syskon kommer hem och så bakar vi tillsammans^^ hihi.. Malin och Simon ska ha med sig Kramer idag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: