notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

juligt, surru!

Kategori: Från förr

Jag kollade just på "Tomten är far till alla barnen" på TV och jag tycker den är askul ;D hihi

I natt blir första natten som jag sover i min nya säng ;)

Det vart asvarmt här nu :S brukar ALDRIG vara varmt här! .. för jag "ogillar" när det är det.. om ngn har satt igång elementet .. blir jag förargad! och ngn jävle hade såklart fixat med mitt element! fan vad jag hatar folk just nu!

"du måste ju ha grundvärme i rummet i alla fall" - stefan
"nej, jag vill inte" - jag
"jo.. men annars spricker ju rören och väggarna om.." - stefan
"men nej!.. jag vill ha kallt! helst så att det blir frost på väggarna!!!" - jag 
"blablabla" - stefan (jag lyssnade inte på vad han sa)
"MEN NEJ!" - jag
"blablablabla" - stefan
"mhm...." - jag


... men nu ska jag skaffa lite tålamod för jag har inget, någonsin med något!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: