notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

juldagen :)

Kategori: Från förr

"Som om jag inte skulle kunna så enkla saker, jag bara fråågar!
Kom och skriv mig det på näsan
Ja, kom o skriv mig det på näääsan
Den som våågar!"

Jag sitter och kollar på från A till Ö, som jag fick i julklapp av mamma och Stefan! :D
- ja, jag vet att det är ett barnpogram från 70-talet!  

Idag ska jag montera upp min nya säng! ;) .. och senare idag kommer Helene och Mattias hit!

Kommentarer

  • amanda säger:

    haha men den äger ju! :D

    2007-12-25 | 11:19:33
  • Cissi säger:

    Jaa visst gör den! :D hihi

    2007-12-25 | 22:04:28
    Bloggadress: http://cissi08.blogg.se

Kommentera inlägget här: