notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Jag stirrar bara på solen

Kategori: Från förr

Jag fick bullar av Amanda, det fick itne duu... lalalalala!
-  tack Amanda :D


Idag var en bra dag tycker jag allt :)
Vi hade engelska och då diskuterade vi mest, sen så hade vi ekonomi det är ju inte så värst kul men funkade, sen hade vi .. lunch och efter det matte och jag fattar så jag är glaad ^^, sen var det svenska som alltid är lika kul ;D ^^ hahaha, vi började läsa om renässansförfattare, sen var det franska på lekte vi en lek då man är två lag och en i laget ritar ngt o de andra gissar vad det är ^^ jag och Viktor var bäst! xD vi kom tvåa  ^^ haha

- C'est la guerre Napoleon, man kan inte alltid segra.. ( La Fyette)
- Håll din mun! (Napoleon)

Ur: Aristocats xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: