notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Jag ska gå hemifrån 08:15

Kategori: Från förr

Jag gick upp när jag skulle idag! Vaknade till och med 30 minuter innan.. Är inte van att sova längre än till 06:30 på vardagar och på onsdagar och får jag gå upp 07:15 ;D haha, okej imon ska jag g upp 07:45 .. men annars är det mellan 06:10-06:20 ... ^^

Jag är relativt pigg idag :D


 På fradag ska jag på tandvisning (för tandställning) för tredje gången i mitt liv :S .. asså det är ju värt att ha tandställning eftersom man få fina tänder men .. jobbigt! Min tandläkare började snacka om att jag behövde tandställning när jag var 12 år så sen dess har jag gått på tandvisningar och bytt tandläkare för att ingenting hände med tandställningen ... asså jag fick ingen^^ .. menmen, får se vad de säger på fredag :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: