notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

imagination

Kategori: Från förr

Mina nerver klarar  inte av det häär! Therese och Stefan gör mig verkligen arg och irriterad hela tiden!

Alla är hemma nu och det är ju mysigt och jag vill att de ska komma hit oftade, men .. jag är trött! Jag vill sova... okej klockan är 16:22 så jag kanske inte vill sova men jag vill ligga i soffan och kolla på TV eller .. göra något som inte är att äta ...  

Jag kanske ska byta min dvd mot Rikards playstation 2 ^^ haha.. jag vill ha den och han kanske är villig att byta med mig xD

Idag träffade jag Linda och Josse en liten stund! :D
- vill inte att de ska bo så låångt boort ju!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: