notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

Hihihi

Kategori: Från förr

" hallå Cissi jag hörde att du sa att du skulle va åsna i luciatåget, HAHHHHHHHAH, ni sa det på matten men jag va så koncentrerad så det kom fram i min hjärna nu precis, så jag garvar åt det nu!!!!!!! hahha :D" - Emily, hon sa det på msn till mig nyss xD (kl21:00 typ) ... klockrent Emily xD .. ja asså, jag sa på skämmt att jag skulle vara åsna i luciatåget ^^  

Jag kollade just på "nu är det jul - igen" .. tror att det var Rikard som hyrde den^^ haha den är lite rolig och man får upp julkänslan av att kolla på sånna filmer :) mys.. o juste :D Anna hade vart i den polska affären och köpt mitt favorit godis (men jag har ingen aning om vad det innehåller, okej inte mer favorit än choklad men nästan på samma plats ^^)  och polsk ostkaka, det är asgott! :D ...asså hon är från Polen btw ^^

Imorn ska vi till landet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: