notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

god morgon

Kategori: Från förr

Idag är det Finlands självständighetsdag; för alla som undrade^^
Nikolaus och Niklas har namnsdag - grattis



Jag gick just upp! Så snart ska jag upp och göra en köttfärsmacka xD
- Under loppet av 15 minuter ringde hemtelefonen, när jag sooov!! Första gågngen trodde jag att det var min väckarklocka så jag försökte stänga av den men min arm hade somnat, eftersom jag låg och sov på den :p men efter ett tag insåg jag att det var telefonen, så jag försökte somna om^^. Några minuter senare ringde den igen och jag trodde att jag skulle bli galen så jag svarade, så jag kunde skälla ut den som ringde för att jag antog att det var mamma som ska ringa o väckaTherese (hon är 12 år och kan inte gå upp självmant!) .. men när jag svarade var det nått jävla kejdebrev typ :S den sa typ något om evig kärlek om man skickade vidare och annars skulle man leva olycklig hela sitt liv så jag la på .. men skummt, asså det var som ett textmeddelande som ngn maskin läste upp :S haha! Sen ringde telefonen igen och då orkade jag inte strcka mig efter hemtelefonen så jag skickade ett argt sms till mamma! :p


Idag har vi svenska, lunch, historia, håltimme och export & import .. slutar 15:20!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: