notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

första advent

Kategori: Från förr

Igår bestämde jag och Becca att vi skulle fika. Jag hade lite problem att få tag i henne först xD Så när jag kollade min buss sa jag att jag kunde ta en men jag hade glömt att kolla när den gick från mig (kollade bara när den var framme).. Det kom jag på ca: 19:52, bussen gick 19:59! Så jag fick springa hela vägen till bussen, i regnet! .. innan jag sprang iväg hade jag inte kollat vad det var för väder så jag hade på mig klädning, strumpbyxor, converse och tod inte min vinterjagcka! ^^  Medan jag sprang fick jag sms av Becca och Emy så det blev lite distraherade XD, men jag hann med bussen *stolt* ... Runt 20:30 träffade jag Becca vid gamla stans tunnel-bana sen gick vi och letade café! När det som Rebecca hade tänkt på var påväg att stänga fick vi lite problem,^^ haha men vi gick ner till bussen och mötte upp Madde :) Sen hittade vi ettt café i en källare som var öppet till 22:00 så där fikade vi :) .. Vid 22:00 gick vi därifrån och promenerade runt i gamla stan :) .. Efter en stund ringde Gabbi som vi mötte upp! :p haha.. Inte så långt efter det skulle Rebacca och Madde hem så jag och Gabbi drog in till stan med hennes rom & cola ^^ (som hon hade med sig) ..  Sen gick vi runt heeeelaaa stan! Gamla stan -> Vasa stan -> Östermalm(stureplan -> Stadion -> stureplan)  -> Gamla stan; där Gabbi svängde av och jag fortsatte till slussen! :p , under vår vadring träffade vi på några "intressanta" personer^^ haha  .. jag var hemma vid 2-2:30 :)


Idag ska jag till stan och handla julklappar, =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: