notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

femte december

Kategori: Från förr

Imorse påbörjade vi ett projetarbete på Export & Imoprt. Jag hamnade i grupp med Amanda och Sabina :) .. Vi ska ta reda på massa om handel med Kina och så ska vi lådsas att vi är ett företag som importerar från ett kinesiskt företag .. Sen hade vi matte och vi gick igenom likformighet, så ska snart göra fem sidor matte :/, haha.. Efter det var det lunch och då käkade vi "fiskköttbullar" och potatis ; det var .. smaklöst! Sen hade vi engelska då gick vi igenom provet och bokanalyserna (om the beach) .. På bussen hem var det någon (Oskar) som kastade en sånn där sak som lukat äckligt ^^ asså det lukat ägg :S .. så jag, Rebecca och Amanda gick av i Henriksdal och tog saltsjöbanan till slussen ^^. Där mötte jag Robert (lillebror) och Danne vid busshållplatsen, sen kom Peo, John och Patrik också dit så hade sällskap på bussen :p haha.. sen när jag, Robert och Danne gick från bussen så gick det tre små pojkar framför oss, den ena gick o snubblade till typ hela tiden och i en uppförsbacke så ramlar han och då börjar Danne typ asgarva! ^^ haha, fan va den lilla ungen skämmdes xD

Imorn ska jag till pappa :)

Kommentarer

  • amanda säger:

    "bokanalyserna (om the brach)"
    va det inte "the beach" vi läste och gjorde en analys på?

    2007-12-05 | 19:30:15
  • Cissi säger:

    Hahahah jajaja, jag stavade liiite fel kanske XD men kan ändra om du ska vara så petig ;)

    2007-12-05 | 19:31:37
    Bloggadress: http://cissi08.blogg.se
  • amanda säger:

    haha :P

    2007-12-05 | 19:33:45

Kommentera inlägget här: