notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

evigt mörker

Kategori: Från förr

Nu är vi mitt i den perioden då det är mörkt när man åker till skolan och mörkt när man åker hem :(

Idag kollade vi inte på film på engelskan! =/ .. för att Mr Nilsson hade sönder filmen^^ haha.. sen började vi på vår marknadsplan på ekonomin och jag säger bara: MAMMA! .. på matten kom vi fram till att vi ska ha prov på kap 3 & 4 nästa vecka och dä säger jag bara; STUDIEFORUM! haha.. sen var det svenskan jah.. vi håller på med muntliga presentationer i mindre grupper så Annlis var inte i klassrumet idag, asså hon var med de som hade sin grupp idag :p.. så vi skulle läsa "Candide" - Voltaire.. jag hann  3 kapitel (dvs 13 sidor XD)  .. men jag var inne på msn, i mobilen, sammtidigt.. och sen kom John, Sebbe och Peter och satte sig med mig, Madde och Rebecca så då blev det lite svårt att koncentrera sig ^^ .. de satt o snackade om raggningsrepliker, o så helt plötsligt säger John "Vem är han där ute?" så jag kollar ut, ser ingen.. reagerar inte speciellt snabbt men märker att han tog min mobil :O så jag ska försöka ta tillbaka den men då, så fastnar jag med kängan i bordsbenet så jag ramlar av stolen! :O ^^ hahahaaa .. sen blev jag liiiite röd i ansiktet om man säger så,, men jag fick tillbaka min telefon iaf ^^ .. sen var det bara franskan kvar och då satt Aamanda och skickade sms till mig där stog det "stäng av mobilen" .. men det gjorde inte jag så hon skickade flera .. och jag stängde inte ens av ljudet ... JAG ÄR TRÖTT!  
- jag somnade på bussen xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: