notice.

Three tomatoes are walking down the street
- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato.
Baby tomato starts lagging behind.
Poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and squishes him... and says:
"Ketchup."

"en sånn där röd pulka hade jag fast blå" - Amanda

Kategori: Från förr

Idag hade vi ingen lärare på engelskan så vi gjorde massa saker; kollade inte på filmen som vi skulle, skrev förhoppnibgsvis klart våra sonetter och jag var på msn ^^ ,. sen var det ekonomi och då var vi inte alls på msn ist för att göra klart marknadsplanen efter lunchen var det matte och då pluggade vi som galningar (?, HAHA) sen var det svenskan jah, då hade jag mitt tal och det gick nog bra :) .. sista lektionen var franska och det var inte heller så ansträngande ;)  

Idag var jag med Amanda efter skolan :D
- vi skulle ha pluggat men det gjorde vi inte ^^

Imorn är det fotbollsturnering i skolan ;) .. taggad som fan ^^
.. så nu måste jag leta upp mina shorts och en vit tröja xD

Jag har ont i mitt lilla huvund :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här: